środa, 22 sierpnia 2012

Co drzemie w kobiecie?

Pytanie za 100 pkt. Hahah... Jakże ciężko jest na nie odpowiedzieć. Wiem, wiem... Kobieta zmienną jest, czasem ciężko ją zrozumieć, czasem ciężko dojść do tego, czego tak naprawdę chce. W kobiecie drzemie niemalże wszystko, począwszy od radości a skończywszy na mściwości i zemście.

Kobieta jak chce to potrafi być miła, potrafi pokazać że naprawdę  jej zależy. Są jednak i takie kobiety które potrafią wydrapać oczy tylko i wyłącznie za to, ze ktoś je poniżył, okaleczył czy po prostu głupio się popatrzył. Nie wiem jak to jest, ja nigdy agresji nie pokazałem. Czy da się sprawdzić jaka kobieta jest naprawdę? Myślę że nie... To zależy od wieku, w końcu i charakter także się zmienia.

11 komentarzy:

  1. miło mi Cię poinformować, że wygrałaś konkurs na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na konkurs ♥ REVLON

    OdpowiedzUsuń
  3. Thats so lovely!

    we can follow each other if you want.
    (via gfc, bloglovin, facebook).

    Lots of kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj naprawdę trudne pytanie ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. noo trudne pytanie :)

    u mnie konkurs: http://angelikamartko.blogspot.co.uk/2012/11/konkurs.html zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, dzięki za zgłoszenie w konkursie na moim blogu, ale niestety Twój komentarz zawiera sam adres email, a powinien zawierać także Twoje imię:) dlatego proszę Cię wpisz jeszcze jeden komentarz,zawierający obie rzeczy bo nie mogę go teraz opublikować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieta to istota niezwykle skomplikowana:) podobno kobiety nigdy nie wiedzą czego tak naprawdę chcą, ale chcą to natychmiast

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/2012/11/renee-me.html
    Serdecznie zapraszam na KONKURS Z firmą Renne oraz do obserwowania mojej strony :)
    Będzie mi niezwykle miło!

    OdpowiedzUsuń
  11. kobieta zmienną jest, i tyle ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń